Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!




Τα Μαλλιά Κουβάρια άνοιξαν το δικό τους μικρό μαγαζάκι στο Etsy.com.
Εκεί μπορείτε να δείτε και να αγοράσετε κάποια πλεκτά μου (και μάλιστα μερικά από αυτά που έχω ήδη περιγράψει στο blog). Προς το παρόν δεν έχω πολλές καταχωρήσεις αλλά ελπίζω οτι με τον καιρό θα έχω αρκετά και ενδιαφέροντα προιόντα.
Θα χαιρόμουν πολύ αν κάποιος είχε να μου προτείνει κάτι για αυτή την καινούρια μου προσπάθεια αλλά και απλά να μάθω τη γνώμη σας για το μαγαζάκι μου.
Αυτό είναι το link του:

http://malliakoubaria.etsy.com/

5 σχόλια:

Ωραίο μαγαζάκι! Με γειες και καλές δουλειές!

22/2/08 09:57  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

23/2/08 06:45  

Χαίρομαι που σε βρήκα! Καλές δημιουργίες και καλές δουλειές.

4/3/08 21:32  

Γεια σας χαιρομαι που σας βρηκα.
Αυτο δειχνει οτι ολο και πιο ενδιαφερον γινεται το πλεξιμο σε συνδιασμο με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ και τα καλα του.
ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!

6/3/08 17:36  

kalwsirthate sto etsy kai kales douleies :)

8/4/08 13:26  

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα