Προτάσεις, απορίες, ιδέες




Αν τυχόν έχετε κάποια απορία την οποία δεν μπορείτε να βρείτε ικανοποιητική απάντηση ή κάποια πρόταση και ιδέα για το blog μου, θα μου ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο να τα ακούσω και αν μπορώ να τις ικανοποιήσω.
Θα μου άρεσε να δω ποιές είναι οι απαιτήσεις σας απο την σελίδα μου και τί άλλο περιμένετε να δείτε σε αυτή.
Θα ήθελα να ενθαρρύνω ειδικά τους αρχάριους knitters να εκφράσουν τις απορίες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην πρώτη τους επαφή με το πλέξιμο και να τους βοηθήσω να προαχθούν σε έμπειρους και τολμηρούς.

Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.

1 σχόλια:

Χαιρομαι που τα λεμε και που υπαρχει ενα μπλογκ που μπορουμε να βρισκουμε οδηγιες για το πλεξιμο στα Ελληνικα γιατι μεχρι τωρα απλα παρακολουθω τα ξενα blog και επειδη δεν ξερω την γλωσσα μαντευω στο περιπου τι γινεται.
Μου αρεσουν ομως παρα πολυ ολες αυτες οι πλεκτριες που εχουν πολυ ωραια επαφη μεταξυ τους.
Δεν ξερω αν φαινεται, το δικο μου ειναι ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ, και θα ηθελα πολυ να τα πουμε.
Μακαρι και στην Ελλαδα να φτασουμε σε τετοια επιπεδα οπως τα ξενα blog που εχω δει.

6/3/08 17:47  

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα