Καλοκαιριάτικα κασκόλ;



Το καλοκαίρι μου αρέσει να πλέκω διάφορα για τον χειμώνα, που δεν βρίσκω τον χρόνο να τα πλέξω... τον χειμώνα.
Ειδικά όταν το νήμα είναι τόσο λεπτό και απαιτητικό όπως του συγκεκριμένου κασκόλ, το αφήνω για άλλη στιγμή που δεν θα έχω κάτι συγκεκριμένο να πλέξω - και αυτό συμβαίνει συνήθως το καλοκαίρι.
Μου άρεσε πολύ το συγκεκριμένο νήμα και το πήρα χωρίς να έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου, απλά ότι ήθελα πολύ να το πλέξω. Την άνοιξη το ξεκίνησα σαν δεύτερης μοίρας πλεκτό, να με ξεκουράζει δηλ. από κυρίως project μου.
Μου πήρε κάμποσο καιρό να το τελειώσω αλλά το αποτέλεσμα μου άρεσε τόσο πολύ που δεν το μετανοιώνω - αλλά δεν ξέρω αν θα το επαναλάμβανα!

Τώρα περιμένω το χειμώνα για να το τιμήσω...

( Μοχέρ αιγός, πλεγμένο σε νουμ.3 βελόνες 2-2 λάστιχο, 95 θηλιές, 3 κούκλες)

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα